200910 |
200809 |
200708 |
200607 |
200506 |
200405 |
200304
200809 |
|
07.05.2010 Mika Mäkiahon vuoro lähteä Jokipojista
|
Myös Mika Mäkiaho karistaa Joensuun tomut jaloistaan. Pienikokoisen tsempparihyökkääjän uusi seura on Kajaanin Hokki. Mäkiaho ehti edustaa Jokipoikia kaksi edellistä kautta, joista jälkimmäinen päättyi jo tammikuussa loukkaantumiseen. Hän ehti tehdä 32 pelaamassaan ottelussa pisteet 7+3. Ensimmäisellä Joensuun kaudellaan Mäkiahon tehot olivat pudotuspelit mukaan lukien 12+11. Mäkiaho siirtyi Jokipoikiin KalPasta, jonka paidassa hän voitti A-nuorten Suomen mestaruuden keväällä 2008. Joukkuetta valmensi nykyään Hokin päävalmentajana toimiva Sami Karppinen.
|
|
|
| tilkka 07.05.2010 23:37 |
| Taitaa Jokipojat olla uppoava laiva kun kaikki lähtee. |
| urpo 07.05.2010 23:53 |
Väki vähenee ja pidot paranee. Kai sieltä Lieksasta on niitä ukkoja tulossa, ja onhan noita junnuja, kai?? |
| kaaleppi 07.05.2010 23:58 |
| Eihän Mäkiaho pelannut Tammikuun alun jälkeen yhtään peliä,että mestaruus tuli ilman Mäkkäriä. |
| jaska 08.05.2010 00:09 |
Oletko sitä mieltä että 32 peliä runkosarjassa ei vaikuttanut millään tavalla joukkueen menestykseen tai esimerkiksi kevään 2009 välierämaalit!? Noh, meitä "kiekkoasiantuntijoita" on moneen lähtöön ja mielipiteitä hyvin monia! Eihän Pikekään pelannut koko kauden aikana vaihdon vaihtoa, mutta silti se vaan oli mestarivalmentaja :D Joka tapauksessa paha menetys Jokipolta, tärkeä kaveri olisi mäkkäri ollut ensi kaudella. saas nähä kuka lähtee seuraavaksi.. |
| Paukku/tre 08.05.2010 04:41 |
| yleensä kannattaa odottaa ennen kuin kokki tekee "ruokansa" loppuun.Silmiinpistävää on ollut koko ajan negatiivis sävytteinen kirjoittelu.Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eli mahd.laittaa jopa yhteistyökumppaneita miettimään minne euronsa laittavat.Nyt oisi kannustaviin kommentteihin.Nyt olisi rahamiehellä/rahamiehillä ja yrityksillä loppujen lopuksi pienellä rahalla mahd.saada kiekkojoukkue hallintaansa osakeenemistön haltiana/haltioina.Tuotteesta nimeltä Jokipojat saa kannattavan brändin(mainos näkyvyys valtakunnallisesti yms.hyöty vaikutteet)..ei löydy Mestiksestä yhtä perinteistä seuraa ja kannataja pohja on aina ollut vahva)..mestaruuden päälle ei pitäisi olla vaikeaa rakentaa menestyvää kokonaisuuta, käsittäen koko organisaation/joukkueen.Katsotaan löytyykö rohkea "miljoona" taho/toimia joka tekee Joensuun "Harkimot"!!! |
| patriot 08.05.2010 08:18 |
| Ehdottomasti samaa mieltä Paukun kanssa (kauppaneuvos?:) Ihmettelen kummasti, eikö Pohjois-Karjalan talousalueelta löydy täkäläistä "Harkimoa" jolta riittäisi intoa ja sitä taloudellista panosta joensuulaisen kiekkoilun tukemiseen. Brändihän Jokipojilla on hyvä, vaikkakin kilvessä jokunen tahra ehken on mutta niitä ei ensi syksyn jälkeen muista kukaan jos/kun voittoja tulee peleissä ja yleisö löytää tiensä Mehtimäelle. Mikä siinä on kun niin monella muulla paikkakunnalla löytyy näitä rahaveikkoja kiekkoilun ympärille, mutta ei täällä Joensuussa, taitavat kaikki pyöriä ton koripallon ympärillä. Ja sopimustilanteesta, ei itketä lähtijöiden perään..Rämö kieltämättä on menetys, mutta ei jengi ikuisesti voi olla kasassa. Odotellaan josko saatas kuulla iloisia sopimusuutisia piakkoin! |
| Kimithegooni 08.05.2010 08:54 |
Nää junantuomat joutaakin lähteä.. Omia poikia tilalle ja tavoitteena 8 parhaan joukkoon. |
| Rokkipoika 08.05.2010 10:35 |
| Pitäs vaan läytää ne keinot, millä saadaan likiketoiminta kannattavaksi. Ei voi olla mahdollista, että parhaalla mahdollisella pelillisellä tuloksella joukkue tuottaa tappiota. Kuka sijoittaja näkee kannattavaksi pistää rahansa joukkueeseen? |
| urpo 08.05.2010 11:19 |
Kyllä minäkin olen samaa mieltä rokipojan kanssa. Meneellä kaudella saavutettiin se mitä tässä sarjassa voi käytännössä saavuttaa - lukuunottamatta liiganousua. Silti taloudellinen tulos on mitä on. Kyllä sen olisi pitänyt käsittääkseni olla ainakin positiivinen, kuinka paljon se on maku asiaa. Aika vaikee on myydä kun sanoo että urheilullisesti saatiin paras mahdollinen tulos mutta taloudellisesti meni päin viddua - näin kärjistetysti. Kyllä minä sponsorina mitteisin onko noilla homma hanskassa tuolla toimiston puolella. Miinin sanoo tuolla Katajan puolella että jos jokainen P-karjalainen tukija laittasi vain "tonnin" sponsorointiin olisi jaossa n. 8 miljoonaa euroa. Kyllä sieltä pitäis lohjeta palanenkin Jokipojille jos joku sen osais hakea ja hoitaa sitten asian kunnolla loppuun asti myös kenttien ulkopuolella. Kukaan ei tuu sitä rahaa tyrkyttämään. |
| Syylä 08.05.2010 12:22 |
Niin. Näemmä kaikki junantuomat joutavat lähteä (Savolainen, Tuomainen, Pekkarinen, Salmelainen...). Ei ole käyttöä. Lähtekää vaan vetää. Omilla pojilla päästään kahdeksan parhaan joukkoon. Voitetaan muuten satavarmasti runkosarja. KooKoo ja Jukurit vapiskaa. Velatkin nollautuvat siinä sivussa. Jokipo! |
| selästä taklaaja 08.05.2010 14:15 |
| Ilman noita "junan tuomia" on takuulla pelattava porrasta alempana. Varsinkin kun tuollaisesta seurasta häipyvät jo ajoissa ne junnut joilla on tavoitteet korkealla. Esim. mainitsisin tuon Aaltosen pojan. |
| FAN 08.05.2010 14:19 |
| Millonkas alkaa tippua nimiä ketä on tulossa Jokipoikiin vai mennäänkö ens kausi junnuilla? |
| tari 08.05.2010 14:21 |
| Kuulin tuossa että jonkin Savolaisen pelit on pelattu.(paha loukkaantuminen)Nyt ei vain tietoa olisiko Jani kyseessä? |
| Tedro 08.05.2010 14:23 |
| Kyseessä on Jussi Savolainen |
| Pelle 08.05.2010 14:37 |
Kiitoksia vaan junantuomille, toivottavasti kaikki vaan lähtee pois susirajalta, eihän niistä ole ollutkaan apua. Onneksi tänäkin ja viime keväänä Joensuun omat pojat ratkaisivat tärkeät pelit. Hyvältä näyttää tässä vaiheessa Jokipon sopimustilanne, omilla junnuilla mestariksi 2011, Go Jokipo! |
| Kimithegooni 08.05.2010 14:55 |
Jepjep. KAIKKIEN junan/resinan tuomien ei tarvitse lähteä, mutta runko omilla pojilla+ n.kentällinen muita ja hieman maltillisemmat tavoitteet kauteen.. Meinaan vaan, että äijät tulee tänne vuodeksi ja sitten kilpailijan kelkkaan, noh työtänsähän ne vaan tekee.. |
| urpo 08.05.2010 17:19 |
Tuosta viimekauden porukasta kun vielä kolmikosta mutanen- Savolainen-Jekimovs joku/jotkut poistuu niin eihän sinne jää kun kehäraakit jäljelle. Ei taida junuista riittää paikkaajia mestistasolle. Ei taida tuo 1 kenttä junalla tuotuja riittää, jos kehäraakeistakin joku sattuis lopettamaan. Kumma jos esim. Mutanen ei katso liigakorttia loppuun, ikää kuitenkin jo 25. Muutoin jää ikiajoiksi tavan mestispelaajaksi Jokipoikiin tai sitten jonnekin KK:hion joka ois vielä pahempaa. |
| Kimithegooni 08.05.2010 17:40 |
Kysymys kuuluukin, mihin se riittää? Liigaan nousuun, ei, mutta sarjapaikan säilyttämiseen kyllä.. Jos vaihtoehtona on konkka niin säästökuurille vaan. |
| urpo 08.05.2010 17:52 |
| No eikös se oo aika kornia että Mestis-mestarista siirrytään seuraavalle kaudelle tavoitteena sarjapaikka. Jotain on tehty todella fiksusti päin persettä. Rohkenisin sanoa jotta ammattitaidotonta. |
| eastside 08.05.2010 18:04 |
| Tätä äijää ois tarvittu. Pieni , mutta sisukas. |
| Pelle 08.05.2010 18:06 |
| Toiset tarvii ja arvostaa ja toiset ei. No nyt mestarista sarjapaikan säilyttäjäksi. |
| John Doe 08.05.2010 18:09 |
Eikö se toimitusjohtaja sanonut, että pelaajabudjetti on ensikaudella samaa luokkaa kuin viime vuonna ja tavoitteet samaten? Kyllä niitä pelaajia riittää Jokipojillekin. Ei kaikki mestis-starat halua pelata samassa joukkueessa. Konstit on monet. |
| kaaleppi 08.05.2010 18:37 |
| Kyllä on malttamatonta porukkaa linjoilla. |
| tari 08.05.2010 18:51 |
| Älä kaaleppi muuta sano!!Tässähän on aikaa joukkuetta tehdä vielä monta kuukautta. |
| selästä taklaaja 08.05.2010 20:00 |
| Minä en sanoisi kannattajia malttamattomaksi. Sen sijaan sanoisin seurajohdon olevan täysiä kusipäitä. |
| reino62 08.05.2010 20:04 |
| vaihtakaa seuraa jos ei homma teidän mielestä toimi |
| John Doe 08.05.2010 20:16 |
| Selästä taklaajalle myös suosittelen lajin vaihtamista kyykkään tai jotain muuta ompelemista jääkiekon tilalle. Selästä taklaaja=kusipää. Sen tietää jokainen kiekonpelaaja ammattilaisesta amatööriin. |
| Syylä 08.05.2010 20:17 |
Jep! Ei toimi - ei. Hyvä idea. Jukurit kuulostaa oikein hyvältä vaitoehdolta. Viisi junantuomaa ei muuten riitä ensi kaudeksi (jostain pitäisi löytää 17-19 omaa kasvattia ensi kauden rosteriin). Jos budjetti on yhtä suuri kuin viime kaudella, niin kahdeksan sakkiin on päästävä. Muuten käy vielä kylmät monella eri tavalla... |
| tilkka 08.05.2010 20:57 |
Olisko seuraava lähtiä Salmelainen,Konttinen,Savolainen,Mutanen.............nä in se jatkuu vaan |
| Tone 08.05.2010 21:11 |
Ei jumaliste. Jekimovs jos vielä lähtee niin ei alkaa olla toivo menetetty. |
| selästä taklaaja 08.05.2010 21:58 |
| Naurettavaksi menee jos täällä alkaa seurajohto puolustaa itseään. Ei kai kukaan muu saatana voi niitä tuolla tavalla puolustaa kuin tuossa edellä muutama. Se nyt vaan on niin, että kansaa on aina ollut katsomossa, talousalue on mestistasolle riittävä, on ollut loistavia sponsoreita ja huippu junioreita ym. ym. Ainoa ongelma on se, että seurajohto kuppaa rahat liiviinsä. Minun kommentointi loppuu tähän. Kiitoksia. |
| Arktinen_Banaani 08.05.2010 23:33 |
| Kuinka tätä toimintaa voi puolustaa? Ei mitenkään. Parempi ois ajaa toiminta alas ja aloittaa täysin tyhjältä pöydältä. Homma vaan ei toimi yhtään nykyisen seurajohdon kanssa. Tehdään 100 000 euroa tappiota vuoden 2010 keväällä, jolloin pelataan finaaleja ja liigakarsintaa... Ja sama meno jatkuu ensi kaudella? Eihän tässä kohta (ensi kaudella) voi enää muuta tehdä, kun äänestää jaloilla. |
| Melvin 09.05.2010 08:04 |
Ei huolta. Alla Päijjät-Hämeen Sanomista bongaamani juttu Jokipojista. Alkaahan niitä nimekkäitä vahvistuksia tännekkin tippua! `Juti vahvistamaan Jokipoikien takalinjoja! Joensuun Jokipojat ovat hankkineet nimekkään vahvistuksen. Viime vuosituhannella maajoukkuessakin menestyksekkäästi pelannut Juti liittyi joukkueen harjoitusrinkiin lauantaina. \"Joukkueessa oli vielä Jutin kokoinen aukko, jonka Juti kyllä täyttää reilusti! Puolustuspäämme painoarvo moninkertaistui, vastustajan on miltei mahdotonta päästä kiertämään tätä järkälettä\" totesi Jokipoikien toimitusjohtaja 270 kiloa elopainoa saavuttaneesta puolustajastaan. Myös Juti on innoissaan paluusta tositoimiin. \"Tulevan kauden Jokipojat on tasollisesti minulle juurisopiva joukkue. Parhaista vuosista pelinopeuteni on hieman kärsinyt,mutta vanheneminen on tuonut roppakaupalla lisää pelisilmää\",kommentoi toukokuussa 75 vuotta täyttävä Juti vahvuuksiaan.` |
| urpo 09.05.2010 11:56 |
turha faneja ja muita kannattijia on haukkua jos rehellisen mielipiteensä esittävät. Jokipojista nyt ei ole kuulunut seurana yhtään posotiivista uutista kauden päätyttyä, avainpelaajia on poistunut ja poistunee lisää, talous on hyvin menneen pelillisen kauden jälkeen entistäkin enemmän kuralla jne... Tuskin näistä kanattajat nyt niin kovin iloisia ja ylistäviä kommenteja viittsii alkaa kasaamaan. Se miksi ja miten tähän on päädytty on toinen juttu, ja ois kiva kun joku vois sen kertoa niinkuin se oikeesti on mennyt. Ei mitään "hätävalheita" ja muita sepityksiä. Missä ollaan epäonnistettu oikeesti ihaan totaalisesti- kertokoon asiasta vastaavat kiemurtelematta ja kaartelematta. |
| rane 09.05.2010 12:09 |
| Oma veikkaus seuraavaksi lähtijäksi Salmelainen. Sais loput lähtijät mennä vaikka liigaan tai ulkomaille, kunhan eivät muihin mestis-seuroihin. |
| Rokkipoika 09.05.2010 12:21 |
| Niin, minustakin pitäs nyt jotain näyttöä antaa siitä "sama pelaajabudjetti kuin viime kaudella" sanonnoista. Miksi pelaajia lähtee toisiin joukkueisiin ja miksi meille ei hankita vahvistuksia viimevuosien tapaan? Vähän vois tulla näitä asioita esiin, jottei ihan mielikuvituspohjalla mennä. Ja mikä tämä 500000€ velka on, miksi se kasvoi viime kaudesta? |
| tilkka 09.05.2010 13:35 |
| Ihan kuin tässä jotain päästöstä odotetaan?Eikait vaan liiton! |
| rane 09.05.2010 13:57 |
| Toki miinusta tulee kun resursseihin nähden eletään yli varjoen. Kyllä joissain kaupungeissa (Mikkeli, Kouvola) porskutetaan kun homma on alusta alkaen rakennettu maltillisesti. Kun nyt pidetään budjetit samoina niin vuoden päästä ollaan taas astetta syvemmällä. Montas vuotta siitä viime konkurssista olikaan aikaa.. |
| möly 09.05.2010 14:01 |
" tilkka | 09.05.2010 13:35 Ihan kuin tässä jotain päästöstä odotetaan?Eikait vaan liiton! " Juu..samoilla linjoilla olen..Hmmm..Jos Joensuussa heitetään jo kolmannen kerran kuppi nurin.. niin Joensuu on häpeä tahra koko Suomen jääkiekko kansalle.. ja liiton pitäisi sulkea Joensuu 20v pannaan Jääkiekosta SM/mestis tasolla.. :) :) No katsellaan.. |
| Rokkipoika 09.05.2010 14:04 |
| Rane, en kyllä pitäs ainakaan Kouvolan toimitaa hyvin maltillisena, monenakohan vuonna peräkkäin ovat rakentamassa "menestysjoukkuetta". Kyllä meidän budjeteilla pitäs tulla plussaa kaudesta. Joku tässä nyt minusta mättää ja pahasti. |
| rane 09.05.2010 14:13 |
| Jostain sinne kookoohon vaan rahaa virtaa kun pystytään rakentamaan joukkue rahan kans vuosi toisensa perään eikä velkaa (?) pitäisi pahemmin olla. |
| tari 09.05.2010 14:23 |
| Ylitsevuotava pessimismi mättää!!Vaikeuksia on mutta vielä kontrollissa.Ja kuulin että sopimuksiakin alkaa kohta tulla. |
| Roope 09.05.2010 14:26 |
Tiedän mistä se KookOon raha tulee: Frimodig KooKoossa ja Toivakka Jukureissa ns. vahvat miehet...ketä meillä? Jormakka ja insinööritoimisto?? Meiltä puuttuu rahaa ja sitä kautta uskottava valmentaja ja sitä kautta kiinnostavuus. Jos voitat Mestiksen mestaruuden,mutta ole persaukinen,so what? Ketä pelaajaa kiinnostaa? Pelaajat juttelee keskenään ja jutut liikkuu nopeasti. |
| urpo 09.05.2010 14:55 |
| Tari - kerro meillekin jotain positiivista ettei tarvitse olla pessimisti. Sis oikeesti jotain positiivista ja konkreettista mitä menneen kauden jälkeen on tapahtunut. |
| Bluesman67 09.05.2010 15:33 |
| Haluaisin olla optimisti kaiken tämän pessimismin keskellä. Pessimismi vain sattuu olemaan optimismia lähempänä kaikkien menneiden vuosien pessimististen kokemusten jälkeen. |
| Paukku/tre 09.05.2010 17:28 |
| Arvoisat fanit, kertokaapa yksikin joukkue Mestiksestä/Liigasta jolla on joukkue kasassa!!!...Taitaa olla Kärpät ainut seura joka tuottaa oikeasti voittoa suomalaisista jääkiekkoseuroista.Käsitääkseni aitiotkin on osa sitä "palasta", joka liittyy olennaisesti ammattiurheiluun nimeltä jääkiekko.Ei voi toimia kokonaisvaltaisesti, jos toiminta ei näytä/täytä Liiga tason jäähallilta.En millään usko että johtoporras sahaisi omaa oksaansa, vaikka se rahvaan silmään siltä näyttäisi.Monesti arvostelialla ei ole kokemusta siitä mitä arvostelee, tässä tapauksessa jääkiekkojoukkueen johtamisesta.Omia kiinostuksen kohteita yleensä arvostellaan joko posi-tai negatiivisesti, sehän vain on hyvä juttu.Edelleenkin minä annan "kokin tehdä ruokansa loppuun", maisteltuani annan palautteen. |
| Viljuri 09.05.2010 17:38 |
Aivan turha arvostella sitä, että jos jokun pelaaja pääsee liigaan. On se myös seurallekin meriitti, vaikkakin ensin ja enimmäkseen pelaajan omaa ansiota, tosin saattahan pieni rooli olla valmentajallakin. Sitten jos liikennettä ilmenee kärkikavereiden osalta kilpaileviin mestisseuroihin, niin tilanne ei olekaan enää välttämättä niin hyvä. Pakolla ei kannata kuitenkaan yrittää tehdä mitään, eli jos järkeviä ja tulevaisuutta kohden vieviä yhteisiä tavoitteitta ei ole, niin sitten ei ole. |
| Viljuri 09.05.2010 17:45 |
Seura tekee jotakin taustalla tai on ainakin tekevinään. Strategiat ja "kirjanpito" julkisiksi, oli miten ikävää luettavaa tahansa. Siis budjetin osalta pitää olla jotakin tolkkua. Maine ei tästä voi enää kärsiä. Luonnollisesti jos velkojien kanssa käytävien neuvottelujen tuloksesta on kiinni pitkälle ensi kausi toiminta, niin sitten se on. Mitään erityisempää luottamusta seurajohto mukaan lukien hallitus ei ole kuitenkaan toistaiseksi ansainnut, eikä indikaatioita ole julkisuudessa sen suhteen, että mikään olisi erityisemmin muuttumassa. Ei edes tämä Oy-puhe välttämättä tarkoita käytännössä yhtään mitään, jos toimintatavat eivät muutu. Mestiksessä vedetään tarkoituksella "överiksi", koska kaikki muutkin vetävät ja aina siellä joku yhdistysmies aina taustalla kuiskuttelee, että se on vain "pakko" rankasti aliarvoida kuluja ja yliarvoida tulopuolta, että edes jotakin kilpailukykyä olisi joukkueen kokoamista ajatellen. Se, ettei maksimaalinen urheilullinen menestyskään tuo nollatulosta on kyllä jo sitten aika ainutlaatuista, ja aletaan liikkumaan jo perimmäisten kysymysten äärellä. |
| Jones 09.05.2010 18:36 |
Mikäs tämä "sponsor insight finland" on? Uusin velkomustuomio 26.4 rapiat 2000 ekee. Kyllä se kanssa kumppanit alkaa olemaan lopun alkua. Kiitos Jormakka&co, hyvin te vedätte!! |
| Paukku/tre 09.05.2010 18:43 |
| Mielessäni on jo pitkän aikaa pyörinyt yhteistyö suuren itäisen naapurimme kanssa, jossa riittää kyllä joukkueita ja hyviä pelaajia. Mikään muu seura ei ole tätä korttia katsonut, sieltä löytyy kyllä "ylijäämä" kavereita, joilla hintalappu on kohdallaan. Maantieteellinen sijaintikin puoltaisi ko.asiaa. Aikoinaanhan yhteistyötä tehtiin mm. legenda Tretjakin vetämässä maalivahtikoulussa. Molemminpuolinen tieto/pelaajavaihtokin voisi tulla kysymykseen. Jos ei yritä, ei mitään saavutakkaan.Tätä korttia kannattaisi yrittää jo ensi kaudelle jossain mittakaavassa. Olisihan se hieno juttu pelaajille, jos he tämän yhteistyön seurauksena pääsisivät jonakin päivänä pelaamaan KHL:ssä. |
| JussiJuonio 09.05.2010 19:32 |
Ohi on...juna mänj justiisa ja Mäkkäri kyydissä.Kaksi kautta Jokipossa, jossa jo ensimmäisenä kautena pelasi joukkueelle ja nosti joukkueen loppuotteluihin taistelutahdollaan. Taisi tästä lähteä Jokipon pelillinen nousu vuosiin!!! Tämäkin kausi alkoi lähteä hyvin käyntiin, kun Piken koirankopin ovet alkoi raottua. Harmi vaam, että nilkkavamma esti kevään pelit. Onnea Kainuun reissulle! Ensikautena saammekin seurailla useammassa joukkueessa tuttuja pelimiehiä. |
| rane 09.05.2010 19:52 |
Paukku/tre, Muistatkos kun eräs kehäkettu toi aikoinaan 1½kentällistä venäläisiä, taisi olla Karhut joukkueen nimi niihin aikoihin.. vuosituhannen vaihteen tienoilla. |
| patriot 09.05.2010 20:23 |
| Todellakaan moni liiga- tai mestisjoukkue ei tee positiivista tulosta, vaan pakkasen puolelle mennään..mutta jostakin ne seurat vaan onnistuvat kasaamaan sitä rahaa. Hyvänä esimerkkinä tää Rauman Lukon ja RTK:n yhteistyö.. esim. vuonna 2007 tappiota 1,5 miljoonaa euroa, mutta RTK:n "avustuksen" jälkeen kirjoihin ja kansiin jäi vain 13000 euron tappio. |
| tari 10.05.2010 08:53 |
| Urpo:Positiivista kauden jälkeen on ollut lukuisa joukko sopimuksia nuorten pelaajien kanssa.Samoin kuuleman mukaan ammattitaitoisen valmentajan kanssa.Rahahuolet koskee 95% seuroista. |
| tari 10.05.2010 10:38 |
| Enkä varauksetta kehuisi esim kouvolan taloutta.Kyllä saa pullistella mutta laskun aika tulee.Tässä suhteessa Joensuu ei tee poikkeusta. |
| pireman 10.05.2010 11:57 |
Poislähteneet ovat muualta tulleet Joensuuhun. Joten ei ole yllättää, jos he vaihtavat välillä pelipaikkakuntaa. Moni pelaaja on Joensuussa ollessaan kasvanut todelliseksi pelimieheksi. Joten he pystyvät saamaan rahakkaamman sopimuksen kuin tänne tullessaan. Jokipojat on lahjakkaille lupauksille hyvä paikka nousta huipulle. Odotellaan lisäsopimuksia. Voi olla mahdollista, että ensi kauden alkaessa Jokipoikia veikataan keskikastiin, mutta kun kevät koittaa, ollaakin taas kärkipäässä. |
| hannes 10.05.2010 12:02 |
| eikös se Varmanen puhunut 4 varmasta lähtiästä,Flink,Rämö,Kerälä,Mäkkäri eli jos nuo oli tiedossa niin ei kai tässä vielä kannata venettä myydä |
| urpo 10.05.2010 15:20 |
| Tari - noiden muiden jengien rahahuolien taakse on turha kätkeytä jos ite on toimittu perseelleen. Se on totta että junnuja on tullut mukavasti mukaan, mutta se nyt mikään ihmeellisyys ole vaan luonnollinen tapa toimia. Katsotaan kuinka moni pääsee muka aikuisten oikeesti. koutsista en sano mitään kun en tunne-tosin eipä juuri näyttöjäkään ole ykköskoutsina aikuisten tasolla. Jos nuo nyt poistuneet ovat lopullinen poistumismäärä + lopettavat niin kyllä se min.5-8 uutta tulijaa vähintään mestiskokemuksella olisi pakko saada, pelkillä junnuilla ei pärjätä vaikka kuinka haluttaisiin. |
| John Doe 10.05.2010 15:25 |
| Aikuisten oikeesti vai oikeasti oikeesti? |
| tilkka 10.05.2010 16:14 |
| Sanokaa missä viipyy myös kakkosvalmentaja?Seura ilmoitti Varmasen sopimuksen ja samalla ilmoitti että muut paikat ilmoitetaan lähiaikoina?Kuukausi kohta mennyt ja nimiä ei ole tiedossa vieläkään!Vai onko johtoporras Bahamalla viettämässä lomaa Jokipoikien rahoilla! |
| kaaleppi 10.05.2010 16:25 |
| Aikuisten oikeesti HALVIMMAT ja parhaat vahvistukset ovat jaossa Elokuussa.(Kun ylim. liiga pelaajat vapautuvat,katsokaa miten paljon on peaajia vailla sopimusta.Ei ne kaikki sovi Kookoo:hon ja Jukureihin.) |
| urpo 10.05.2010 18:43 |
Kai se periaatteellinen kysymys nyt on - joku Jokipoikien edustaja vois lyhyesti ja ytimekkäästi kertoa missä mennään niin taloudellisesti kuin pelaajamarkkinoillakin - miten jatketaan, kuinka paljon hankintoja tullaan tekemään, milloin jne. Tässä vaiheessa tuo Jormakan lausunto liigakarsintojen aikaan "pelaajbudjetti n. sama kuin kuluneella kaudella" taitaa olla ainut oikeasti talousasiasta annettu lausunto ja sekään ei kyllä vakuuta. Tj. Sami Pursiaisen mukaan liinoja ei ole tarkoitus laittaa jättimenestyksen jälkeen kiinni, vaan suunnata ensi kauteenkin kovin tavoittein. "Joukkuetta kasataan sillä ajatuksella, että meillä on mahdollisuus olla ensi kaudellakin neljän joukossa.Jutut siitä, että kasaamme junnujoukkuetta tai menemme säästöliekillä, eivät pidä missään nimessä paikkaansa." Nämä taitaa olla ainoat lausunnot, jotka nyt ei kerro yhtään mitään. Kai niihin on silti tyydyttävä jos muuta kerottavaa ei ole tai ei haluta julkisesti kertoa. |
| kaaleppi 10.05.2010 19:31 |
| Myös Mutanen,Pekkarinen,Akkanen harjoittelee edustuksen mukana. |
| Syylä 10.05.2010 19:48 |
Aikuisen oikeesti: halvimmat ja parhaat vahvistukset saa elokuussa. Rohkenen epäillä. Halpaa ja hyvää ei ole olemassakaan. Ei edes JussiWihosella. Junnujen sisäänajo on hyvä asia, mutta nuoruus ei saisi olla itseisarvo. Noilla junnuilla + joensuulaisella rungolla ollaan ihan muualla kuin sarjan kärjessä. Itse epäilen, että kakkosvalmentaja nimetään vasta elokuussa. Taustalla voinee olla se yksinkertainen syy, että säästetään palkkakuluissa. Varaan oikeuden eriäviin mielipiteisiin tulevaisuudessakin. Hyvin ikävää on tuo yllä oleva nokittelu muutaman nikin välillä (selästä taklaaja vs. yksi totuus), jos et ole ns. valtavirran mukana. Vai onko tämä palsta kuin Pohjois-Korea? Yksi totuus jne... |
| Rokkipoika 10.05.2010 20:47 |
| Jos avainpelaajat hankitaan elo-syyskuussa, niin syyskausi menee harjotellessa ja pelitavan hiomisessa joukketasolla. Tietysti mikäs siinä, jos playoffeissa alkaa palaset loksahtelemaan kohdilleen. Kysymysmerkiks sitten jää, et miten paljon tulee porukkaa kattomaan niitä "harkkapelejä"? |
| jaska 11.05.2010 00:21 |
Se olisikin varsin kova veto jos pojat reenailisivat pienellä ja junnupitoisella porukalla kesän ja sitten vasta elo-syyskuussa hommattaisiin muu joukkue! Julkaistaisiin sitten kerralla oikea mestarinippu, jolla viiri pidetään ensi keväänäkin katossa, huhhuhheijjaa sanoo jaska! Toimiston osalta on ollut hiljaista kuin kirkossa, saa nähdä milloin kanttori Pursiainen alkaa soittelemaan urkuja, korkea aika jo olisi.. |
| tilkka 11.05.2010 16:39 |
| Ihan hyvältä kuulostaa Jokipoikien osalata tuleva kausi.Ainakin Mehtimäkeläisen Ladan ja Eman suusta kuultuna |
| Aku 11.05.2010 20:43 |
Ketähän siellä sporttibaarissa eilen haastateltiin, sattuiko kukaan paikalle? Olisi mukava kuulla välillä ihan oikeasti jotain uutisia, alkaa nämä HTT:n uutiset pikkuhiljaa kyllästyttämään.... Vaan huomennahan tuo Mehtimäkeläinen tv-show kait pyörähtää K-5 kanavalla. |
| Aku 11.05.2010 21:53 |
Siellähän tuo näkyy, netti tv:ssä jo tänään.Katsokaa, jos ketä kiinnnostaa. Ei se tulevaisuus ehkä ole ihan toivoton... Aika näyttää, mitä tuleman pitää. |
| urpo 11.05.2010 22:24 |
| Seuran viralliset edustajat ja tiedottajat - Ema ja Lada. |
| Möly 11.05.2010 22:57 |
| Murrrrr.. " vanhoja" paluu muuttajia..Hmmm.. Kuiske kuuluu,että tämä "eläin" nukkuu talvi unet..Sukunimensä peruusteella.. :) Ja herätessään on tosi pahalla päällä.. Hik.Hik... :) |
| Bluesman67 12.05.2010 07:39 |
| Olen tässä miettinyt "karhuja, ahmoja, jne", muttei aukea yhtään...:( |
| KAALEPPI 12.05.2010 08:49 |
| Karhunen teki sopimuksen Kärppiin. |
| möly 12.05.2010 09:38 |
" KAALEPPI | 12.05.2010 08:49 Karhunen teki sopimuksen Kärppiin. " Ahaa... |
| passi 12.05.2010 09:53 |
| kaksihan niitä karhusia on. ja monta potentiaalista paluumuuttajaa nuorten sm-liigasta muutenkin. |
| Jones 12.05.2010 11:35 |
Antti Jaatinen, kiitos! Tomi Karlsson on vapaana myös. Ville Kiiskinen, Kalle Konsti. Maalivahdeista Lohtander ja Santanen olisi mielenkiintoisia nimiä. Sieltä kärkiosaamista. |
| Turska2 12.05.2010 12:24 |
| Olisko yksi tulija Aleksi Elorinne |
| Bluesman67 12.05.2010 15:04 |
| Potentiaalisina paluumuuttajina haluaisin Pölläsen, Turusen ja Eskelisen. Taitaa jäädä haaveeksi... |
| Roope 12.05.2010 15:34 |
| Kuka Eskelinen? Jos se mikä on Sapkossa,niin onko se pelannut Jokipojissa? |
| Jones 12.05.2010 17:54 |
Mistähän itse repäsin nimen Ville Kiiskinen? Voi vi**u :) Ajattelin juuri Ville Eskelistä, mutta näppäimille tuli kuin itsestään Kiiskinen, tsiisus! Ihan järkytyin kun luin oman tekstin uudestaan.. Oliko tämä joku ennustus? Toivottavasti ei :) Kippis vaan! |
| Bluesman67 12.05.2010 18:10 |
| Roopelle...Lehikoista tarkoitin...:) |
| rane 12.05.2010 19:31 |
| Uusia sopimuksia tulee julki tällä viikolla tai lähiaikoina. Toisinsanoen pari sopparia juhannusviikolla. |
| Tedro 12.05.2010 20:05 |
| Ainakin aiemmin keväällä kuulin sellasta et esa lehikoinen ei olis jatkamassa ens kaudella nykysessä seurassaan siel tsekissä joten tiedä sit mihin suuntaa... |
| kaaleppi 12.05.2010 20:44 |
| Missä Lohtander pelasi viime kaudella?????? |
| passi 12.05.2010 23:44 |
| Amarillo Gorillas, CHL-liiga. Sellaisessa paikassa pelasi Lohtander. |
| jokpo 13.05.2010 07:02 |
| akkanen jokipoikiin!! oon melko varma |
| jokpo 13.05.2010 07:07 |
perustelu: olen nähnyt hallilla punttejen parissa hikisenä ja kamojen sovituksessa? (en ole varma sovittelivatko) mutta en voi olla varma ,mutta toivotaan |
| passi 13.05.2010 10:58 |
| akkanen edelleen vain reenaa jokipoikien mukana, ja tähtäin on liigassa. sinne jos ei pääse, niin jokipojat on yksi vaihtoehto. ja kai sillä kamatkin pitää olla, kun kohtapuoliin jäille menevät. |
| Rokkipoika 13.05.2010 11:36 |
| Aika epätoivosia huhuja näköjään liikenteessä :-D Se kuitenkin on ilmeisesti selvää, että aika nuorella porukalla ollaan liiketeessä. |
| Riffsi 14.05.2010 09:52 |
Hiljaista on kyllä sopparirintamalla. Vähän semmosta on ilmassa, että nyt ei oikein Jokipoikiin ole vetoa... "Se on Jokipojista morjens, olisko sulla pelaajia" -puheluita varmaan joutuu ottamaan agenteille, koska nuorella koutsilla tuskin on vielä niin paljon "kavereita" pelaajissa, että saisi ihan henk. koht. suhteilla niitä hommattua Joensuuhun. Elokuuta odotellessa, sitten niitä pelaajia alkaa tippumaan halvalla - Nimittäin niitä, jotka ei saa sopparia muuanne Mestikseen. :) Hikinen kesä on tulossa, ainakin toimistolla |
| pahkis 14.05.2010 11:03 |
Varmanen on kyllä viskattu kylmiltään suoraan altaan syvään päähän. Näillä näkymin pitäisi lähteä hyvin junioripitoisella ryhmällä takomaan sellaista (urheilullista) tulosta, jolla lyhennettäisiin 500 kiloeuron velkojakin. Jokainen voi päissään miettiä miten realistista sen tavoitteen toteutuminen tulee olemaan. Karu talvi tulossa, mutta nautitaan nyt ensin kesä pois alta. :) |
| Jones 14.05.2010 15:42 |
Nettisivuja alettiin ainakin päivittämään, joten seura on vielä elossa? Konstin on nappaamassa KooKoo, yllätys, yllätys. Tuleeko tänne valmiita pelaajia yhtään vai onnistuiko kevään markkinointi kerrankin 100%? Ladan mehtis- showssa tuoma "sanoma" ei oikein uponnut. Tarjouksiahan voi jätellä vaikka Selänteelle, mutta siitä ollaan vielä aika kaukana siihen tilanteeseen, että tarjouksen saanut "pistepörssin kärkipäässä, kärkijoukkueitten pelaajat" pukee ärjynuttua harteilleen...Tämäkin viikko meni jo, joten se lähiaikoina (juhannus? vai elokuu?) lienee seuraava ajankohta kun olisi toiveissa saada joku sopimus tehtyä/julkistettua? Sekin "tieto" että siellä on jotain paperia jo tehty alkaa myös ontua. Miksi niitä edes ei voi jo tuoda julki ja antaa signaalia että taustalla jotain positiivista olisi tekeillä? Vai mikä nyt on homman nimi? Odotellaan vaan loppu kesään kun "try-outteja" kyttäävät starat tekee yksi toisensa perään oharit tälle konkurssi kypsälle puuhastelijoiden klubille. Kohta alkaa huumori loppumaan. |
| tari 14.05.2010 16:00 |
| Hei hätähousut!Joko niitä pisteitä jaetaan toukokuussa?? |
| urpo 14.05.2010 16:14 |
| Ei niitä pisteitä vielä jaella mutta jengi kasataan ja pohjat tehdään. Toinen vielä puuttuu. |
| kaaleppi 14.05.2010 16:16 |
| Jos toinen tasku on tyhjä ja toisessa ei oo mitään, mitäs teet? |
| Jones 14.05.2010 16:56 |
| Jätät konkurssi hakemuksen ja aloittelet toimintaa puhtaalta pöydältä. Kuinka realistista on muutenkaan selvitä joensuussa tällä seurajohdolla 500 000e veloista? |
| Roope 14.05.2010 17:03 |
| Jones! Oletko ns.sisäpiiriläinen? Oletko kenties seuran pelaajakoordinaattori,hallituksen jäsen tai muu sellainen taho,joka tietää Konstin KooKoo siirron? Jos olet töissä toimistolla tai muuten tietolähteesi on varma.. |
| Jones 14.05.2010 17:47 |
Joo, olen insider twittaaja. Realiaikaiset tapahtumat kansan tietoon. Jep, jep. Pitäähän jonkun jauhaa kakkaa että saadaan "keskustelua" pidettyä yllä. Kuka kohta tässä hiljaisuudessa muistaa Jokipoikien olevan edes olemassa? |
| jaska 14.05.2010 20:02 |
Ei tarvitse olla mikää ydinfyysikko, jos miettii Konstin siirtoa KooKoohon. Eiköhän miehen perässä ole kaikki mestiksen kärkiseurat! Taitaapa olla, että ensi kaudella Jokipon motto ei olekaan "Kulta on värimme" vaan "Unelmana Play-off-paikka", sen verran heikkoa on ollut tuon toimiston ulosanti. Niin ja totta tosiaan, ei niitä pisteitä vielä toukokuussa jaeta, mutta tällä "alalla" taitaa vaa yleistä olla se että noita pelaajasopimuksia taidetaan yleensä tehdä kevään aikaan.. ja yleensä myös ensimmäisenä apajille kerkeävät vievät parhaat päältä! Elikkäs nyt toimisto vähän isompaa rapalaa siimaan kiinni! |
| urpo 14.05.2010 20:43 |
| Jaska - nää äijät on liikenteesä perinteisellä mato-ongella jossa ilmainen bensiksen koho, ei oo rapalaan varaa. |
| Pizzamies 14.05.2010 22:15 |
| Viime kaudella KooKoossa ja Jukureissa pelannut Tatu Miettinen on tehnyt Jokipoikien kanssa sopimuksen. Miettinenhän pelasi viimeksi Jokipoissa kaudella 2006-2007. |
| tilkka 14.05.2010 22:45 |
| Toiko oli se paluumuuttaja? |
| ozgu 14.05.2010 23:13 |
| jos miettinen tänne tulis niin kyllä täällä oltas todella tyytyväisenä! |
| Jones 14.05.2010 23:22 |
The Tatu. Voi herra jumala. 2006-2007 oli The Tatulla vielä niska kuosisssa. |
| tari 15.05.2010 06:48 |
| En pitäisi ihmeenä jos Miettinen joensuussa pelaa.Onhan hänellä opettajakoulutuksen viimeinen vuosi lähdössä.Tuskin noilla taidoilla huvittaa jossain outokummussa höntsäillä? |
| urpo 15.05.2010 10:40 |
| Paremmin ois mennyt se toinen t.A.T.u. - ois ollut sen jälkeen kyllä muitakin tulijoita pukukoppiin. Menköön tämä nykyinen joukon jatkeena kun muitakaan ei oo - jos siis on tehnyt sopparin. |
| Paukku/tre 16.05.2010 02:10 |
| Huomio!nyt taytyisi nopeasti solmia yhteistyo sopimus Rauman-Lukon kanssa(ei farmi, vaan YHTEISTYOSOPIMUS!)..Kajaanin-hokki on kuulema kintereilla.Kylla Mestis MESTARIN statuksella kuvio pitaisi onnistua!!!ajatelkaapa kun Lukolla on 7 kpl senttereita jnd.mm:Rajala,Perttu Lingrenkin saataisi poyrahtaa Joensuussa ja Jokipoikien pelaajia sinne pain!!!..tammoinen malli ja talouskin pysyy kontrollissa.Nyt vaaditaan nopeaa reagointia ko.asiassa.Jos Lukon kanssa syysta tai toisesta onnistu, niin onhan niita 13kpl muita Liiga seuroja!(taalla kolnissa ei oo aa:n pilkkuja naas)ps.on muuten huikea kisa-tunnelma!!! |
| Rokkipoika 16.05.2010 11:25 |
| Siinä olis yksi oljenkorsi, johon tarttua. Voi vaan olla sama tilanne kuin hokilla, että (muutto)matka on pitkä. Täällä on kyllä ainakin opiskelulle huyvät mahdollisuudet. Jonkinlaista yhteistyötä mekin tarvitaan ja luontevintahan se olisi ollut sopia Kalpan kanssa, mut ilmeisesti sitten tyrittiin se mahdollisuus. Yhteistyötähän voi sitten tehdä molempiin suuntiin ja jos sopimukset antaa myöten niin myös esim Hurttien kanssa. Ehdoton kehityksen paikka olisi tämä yhteistyötoiminta ja uskon, että kovasti toimistolla sitä miettivätkin. |
| tilkka 16.05.2010 11:44 |
| Eiks mieluummin tonne KHL-SKA St.Petersburgin kanssa yhteistyötä. |
| Roope 16.05.2010 11:53 |
| Ja pizzamies sama juttu..onko joku antanut sinulle luvan kertoa näistä sopimuksista julkisuuteen? |
| Rokkipoika 16.05.2010 14:13 |
| Tilkka, eikös EU:n ulkopuoleleta tulevissa pelaajissa ole joku kiintiö? Ja onkohan KHL-joukkue kiinnostunu mestiksestä? |
| Riffsi 17.05.2010 07:06 |
Eiköhän tuon Mäkiahon lähtemisen lisäksi kohta ala muitakin nimiä tippumaan. Ei seuran pelaajabudjetti taida kumminkaan pysyä samassa kuin viime kaudella, vaikka taitaa herrat toimistolta vielä niin kirkkain naamoin sanoa... Nyppoijjaat, Lieksanhurtat ja Ookoo - Antakaas parit pelaajat, niin saadaan porukka kasaan :D |
| tari 17.05.2010 08:21 |
| Viimekautisesta hurttaporukasta lienee tulossa Ville Silvast jokipoikiin.Ja takuulla kova ukko.Jos ja kun pääsee vielä treenaamaan kunnolla.Muut hurtta-miehet jo menneet eikä lopuilla ole eväitä pelata mestis-kiekkoa. |
| Turska2 17.05.2010 09:45 |
Ainut asia mikä on toiminut niin seuran Webbisivut on siirretty!!! :-D |
| tilkka 17.05.2010 09:53 |
| Ei nekään toimi samat jutut olleet jo kuukauden.Huhujen mukaan jo Salmelainen,Savolainen poistuneet kans joukkueesta. |
| Bluesman67 17.05.2010 12:13 |
| Kertokaan nyt hitossa jotain faktoja. Alkaa mennä todellakin hermo. |
| Rokkipoika 17.05.2010 12:54 |
Eipä tiedetä tai sitten ei saa kertoa, niinku Roope tossa ylempänä sano. Minä alan kyllä uskoa, että ensi kaudesta tulee selviytymistaistelu. Toisaalta hyvähän se on välillä "nollata" tilanne ja aloittaa junnupitoisella porukalla kuin ostoporukalla niinku KooKoo ja Jukurit tekee. |
| tilkka 17.05.2010 13:02 |
| Niin mutta tulisi Jormakka tai Pursiainen kertomaan tilanteen missä mennää ja miten?Eikä tällä tavalla toimittais kuin nyt.Sanosivat suoraan tuleeko konkurssi vai ei ja millainen tulee olemaan tulevan kauden tavoite. |
| keitsi 17.05.2010 18:36 |
| kovin hiljaista on joo... voisi jotain valottaa tulevasta, pliis ! |
| möly 17.05.2010 19:41 |
| Eiköhän nuo lie sitten viimeistään tule ulos kolostaan kun tietäävät että pääseekö Jokipojat velkajärjestelyyn vai ei..Luulisin näin..Ja sitten kun siellä ollaan niin ei saa mitään laskuja mennä ulosottoon ja jäädä rästiin..muuten koko paska kaatuu.. Mutta eikös tuo lie aika mahdoton juttu johdolle olla jättämättä laskuja maksamatta ja jne.. :) |
| Rokkipoika 17.05.2010 20:52 |
| Ensimmäisenä pitäs tukkia ne reiät, josta joukkueen kassa vajuu pahimmiten. Ja remmiin joku sellainen henkilö, joka OIKEESTI osaa hoitaa joukkueen taloutta ja pitää se kuosissa. Minä en pysty ymmärtämään, että miten kahden hyvin menneen kauden jälkeen tehdään tappiota??? |
| Rokkipoika 17.05.2010 20:56 |
tai sitten se osaamistaso annettava sille henkilölle, joka taloutta nykyisin hoitaa. Kyllähän tää on aika häpeällistä koko mestikselle. Eikös mestismestaruudestakin tullu joku rahapalkinto? |
| ^ipe^ 17.05.2010 22:01 |
| se on vaan niin että paljon tiedotettavaa ei ole. Toimistolla tehään hommia, mutta kun kavereita lopettaa pari kolme ja lähtee melkein kaks ketjua muualle, nii turhaa mitää yhden pelaajan sopimuksia ruveta tiedottaa. sit kun useampi sopimus on kasassa niin varmasti kuuluu, nyt niitä sopimuksia on tietääkseni 3. |
| Tedro 17.05.2010 22:24 |
| Mun tietääkseni sopimuksia on jo 4 joista 2 uusia tulijoita. |
| jaska 18.05.2010 00:54 |
| niin ja pystyiskö näitä nimiä paljastamaan millään tavalla, voihan kuka tahansa heittää arvauksia sopimusten määrästä/tulijoista!? |
| ^ipe^ 18.05.2010 07:43 |
| Kaikki nimet täällä on jo mainittu viime aikoina. |
| ^ipe^ 18.05.2010 07:53 |
| En pahoita kenenkää nimeä kertomalla, palstaa lukee kuitenkin myös johtohenkilökuntaa ja pelaajia. Sen verran että kuitenkin omat kolme ketä tiedän on täällä mainittu. Uutena asiana voin paljastaa sen verran tämän kauden ulkolaiset ei jatka ainakaan, tuskin kenellekkää se tuli yllätyksenä. lopettajia varmuudella yksi, ja kaksi miettii, yhdellä ei kestä paikat ehkä peluuta. Eli paljon muualta tullaan hankkimaan kavereita. |
| keitsi 18.05.2010 09:30 |
| mestismestaruudesta ei ymmärtääkseni tullut kuin lämmintä kättä ja palkintona pääsy liigakarsintoihin ! Sportikaan ei viime vuonna saanut euroja... tätä aiemmin tuli voittajalle rahapalkinto. |
| Riffsi 18.05.2010 09:40 |
| Juu, Mestis-mestauus on vain "poika" ja pääsyliput karsintoihin. Toissakaudellahan siitä vielä kuitattiin kiva summa rahaa, nyt viivan alle jäi vain nettotulot karsintapeleistä. |
| pahkis 18.05.2010 12:51 |
Kaikessa hiljaisuudessa on ilmestynyt myös ensi kauden kausari- ja lippuhinnastot Jokipoikain sivulle. Euron korotus irtolippuihin ja kymppi kausareihin, jos nyt oikein katsoo. Saa kyllä kovaa nimeä lappaa ovesta sisään, ennen kuin paikallinen Santeri Satunnaiskatsoja tulee katsomaan ensi kauden pelejä. Niin se vaan menee. |
| Paukku/tre 18.05.2010 13:54 |
| Achtung!Täällä kölnissa on melkein kaikki Liiga-ja Mestis valmentajat, kyseltyäni mm.Kalpa-yhteistyötä P.Virralta niin Jokipojat ei itse hänen mukaansa sitä halunnut.Lukkokin tekee kuulema kolmen kans yhteistyötä mm.Hokki,Sport jnd..on se vaan niin outoo et todellinen konkurssi seura Sporttikin saa aikaiseksi yhteistyösopimuksia.Nyt täytyisi toimia oman edun mukaisesti ja hommata muutama tosi kova soppari, yhteistyökumppanista puhumattakaan.Seuroja on takuu varmasti Liigassa jäljellä, eli mielummin ne yht.työsopparit parin seuran kanssa.Ne tuo sopivasti liikettä kaukaloon ja sen ulkopuolelle.Täällä olevien valmentajien melkein yhdestä suusta tulleet kommentit, antavat ymmärtää että pelaajia tänne ei pitäisi olla saada!..seuran strategiaan voisi jatkossa kuulua kaikkien tärkeimpien meno erien saumaton hoitaminen, muuten kusee omille kintuille! |
| möly 18.05.2010 14:42 |
Niin... Kuulin jo talvella sellasta huhuja että nyt syödään jo ensi kauden ( 2010-2011) eväitä... Hyvin ne "meidän" pojat täällä Pohjois-karjalassa vetää vuodesta toiseen... Joensuu ja Jääkiekko = Kirosana! Noh... |
| Bluesman67 18.05.2010 15:24 |
| Onko Paukku/tre entinen joensuulainen ravintoloitsija, jonka isä joutui ensimmäisessä konkurssissa paskaan tilanteeseen? Ei asia sinänsä minulle kuulu, mutta sinulla on varmaan käsitystä asioista. |
| Rokkipoika 18.05.2010 15:32 |
| Eiköhän tuosta paukun viestistä puutu vaikea-sana. Minusta tässä on kustu kintulle jo 500000€ edestä. |
| eastside 18.05.2010 18:40 |
| Kyllä sama paukku , joten tietoa on . |
| muumijo 19.05.2010 10:22 |
| SPM kokoaa joukkuetta Mikkelissä lauantaina 12.6.2010 pelattavaan Fanicupiin. Tänä vuonna SarvisClubin järjestämässä tapahtumassa taistellaan paremmuudesta katulätkässä. Käy lukemassa lisätietoa tapahtumassa osoitteessa http://www.sarvisclub.com/www/?p=297 Ilmoittautumisia otetaan vastaan osoitteessa puheenjohtaja(at)punamustat.net. |
| Paukku/tre 19.05.2010 15:38 |
| Achtung!kyllähän tilanne VAIKEA on, jotaihan tässä tilanteessa on tehtävä!..nyt kun ollaan vielä menestyksen kynnyksellä on vielä mahd. "ratsastaa" Mestis mestarin statuksella.Eihän tässä ole muuta mahd. kuin yhteistyö kuvio 1 tai 2:den seuran kanssa mikäli on ajatuksissa menestyä edelleen.Se kokonaisuus on kummiskin myös Joesuulaisten junioreiden etu monellakin tavoin ajateltuna.Mitä tulee isäni maksuihin, ne ei liene kuulu tälle keskustelu palstalle! |
| Bluesman67 19.05.2010 15:47 |
| Pyydän anteeksi Paukku/tre. Ei todellakaan kuulu kenellekään. |
| John Doe 19.05.2010 19:13 |
| Minua ihmetyttää itäsuomalaisten ylenmääräinen kiinnostus muiden kuin omien raha-asioiden selvittely julkisesti. |
| jokpo 20.05.2010 07:50 |
| kyllä jokipojilla varmasti sopimuksia on mutta hitaasti julkaiseevat |
| Rokkipoika 20.05.2010 09:40 |
| Miksiköhän niitä sitten pitää pimittää? Ei varmaan näytä tulevien sponsoreiden silmissä hirveen lupaavalta. |
| upi 20.05.2010 11:47 |
| Juu Kausikortit on varattu entisillepaikoille! Jääkiekko kautta odotellen.... |
| urpo 20.05.2010 12:06 |
| Lupasivatko palauttaa rahat jos kautta ei jostain syystä tule? |
| upi 20.05.2010 12:38 |
| Joka kevät sama pohdinta!? Mut Jääkiekkoa on aina ollut..Vai onko joku erimieltä? |
| Rokkipoika 20.05.2010 12:52 |
| Saitko upi alennusta PO-kortilla? |
| upi 20.05.2010 14:33 |
| kyllä lupasivat alennusta..... |
| jaska 20.05.2010 18:02 |
| Kappas, jälleen yksi poislähtijä! Taitaa olla tämä se tämän kevään trendi. |
| Jones 20.05.2010 18:08 |
Ennempään tässä kohtaa alkaisi lukemaan Jokipoikien sopimusuutisia. Koskas velkajärjestelyyn pääsystä tulee jotain tietoa? Toivotaan, että sinne saadaan näytettyä joku uskottava maksusuunnitelma, muuten on vitsit vähissä. Tuon päätöksen odottelultahan tämä vaikuttaa. 2 divariin nähden tilanteemmehan on sopimusten suhteen loistava. Yhteistyökumppaneitakaan ei näytä Jokipojat.com -sivujen mukaan olevan enään kuin kourallinen? |
| Partsi 20.05.2010 20:42 |
| Elkee työ ihmiset hätäilkö, kyllä ensi kaudeksi saadaan hyvä joukkue kasaan. Niin paljon on vapaina hyviä mestistason pelaajia, että kyllä jokunen "eksyy" varmuudella Joensuuhun ensi kaudeksi. Olkaa kärsivällisiä!!! |
|
|
|
|
Näyttö
Yhteistyossa
 |
 |
 |
Mehtimäkeläinen Karjalaisen Netti-TV:ssä!
Eman ja Ladan tv-shown löydät Karjalaisen Netti-TV:ssä. Livelähetyksiä myös virallisesta jatkopaikasta Bar Playsta!
KATSO » |
|
 |
|
Mainos 1
|
 |

| nimi |
m |
s |
p |
 |
| 0 | 0 | 0 | | 0 | 0 | 0 | | 0 | 0 | 0 | | 0 | 0 | 0 | | 0 | 0 | 0 |
| nimi |
po |
torj. % |
np |
 |
| 0 | 0 | 0 | | 0 | 0 | 0 | | 0 | 0 | 0 |
 |
| po=pelatut ottelut, np=nollapelit |
| nimi |
min |
 |
|
0 |
|
 |
 |
 |
| pvm |
koti |
|
vieras |
klo |
 |
| 15.09. | Jokipojat | | Hokki | 18.30 | | 17.09. | Sport | | Jokipojat | 18.30 | | 20.09. | Jokipojat | | Jukurit | 18.30 |
| pvm |
koti |
|
vieras |
tulos |
 |
| Pääsyliput |
 |
| C-,F-,G-katsomo |
16 € |
| Muu istumapaikka |
13 € |
| Seisomapaikka (puupenkki) |
10 € |
Opiskelijat, eläkeläiset, ym. -2 € kaikista hinnoista. Lapset 7-15 v. -50%
normaalihinnoista.
|
| Sijainti |
 |
| Kuntopolku 6 |
 |
|
 |
Mehtimäkeläisen arkisto
201011 |
200910 |
200809 |
200708 |
200607 |
200506 |
200405 |
200304
|
|